Gott Nytt år!!

Nytt år, nya tag.

Den som lever får se, vad detta år kan tänkas bära med sig.

Vi gör alla misstag, det är mänskligt att fela. Med det sagt menar jag inte att jag försöker försvara mig gentemot vad jag har sagt och gjort, tvärtom! Jag vet att jag gjort fel, jag vet att jag varit oärlig gentemot en person. Det har sina orsaker varför men det är inte försvarsbart.
Jag är oerhört ledsen att jag sårat och gjort dig besviken, det var inte alls min mening från första början heller. Har man en gång ljugit om en sak så försvarar man den lögnen med nya lögner. Det som göms i snö kommer fram i tö! Så är det, det enda man jag kan göra är att be om ursäkt och visa att det INTE händer igen. Vilket det inte gör!

Nu är jag hos pappa och ska så småning om äta middag mm, det är jag och mina tjejer Yasmine och Jhenny. Snart kommer ävan Lena hem och Manne, Nadine och även Leah kommer hit. God mat hoppas jag på.

So long for a while!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback