Hummm!!!

Ja appropå Ljusberget! Ja vi skulle ta en tur, ni vet bara glida runt lite och snacka lite. Jag trodde att jag hade järnkoll på läget och civilisationen, ack vad jag bedrog mig. Inte visste jag att det gick att bli så disorienterad pga att vi tog av en korsning för tidigt!
ha ha ha ja fast lite spännade var det faktiskt, eller hur!

Sen vill jag slå ett slag för vännerna jag har omkring mig, jag vet inte om ni vet hur mycket ni betyder för mig? Jag är stolt över att ha er i mitt liv, L, T och K!

"We few, we happy few, we band of brothers;

For he to-day that sheds his blood with me

Shall be my brother; be he ne'er so vile,

This day shall gentle his condition:

And gentlemen in England now a-bed

Shall think themselves accursed they were not here,

And hold their manhoods cheap whiles any speaks

That fought with us upon Saint Crispin's day"

Ps: Båten heter fortfarande SS Östersund


Kommentarer
Postat av: Karro

Vänner i vått och torrt vet du..

Postat av: jessica

hmm ljusberget, nu är det jag som är disorienterad..vad är ljusberget??? hoppas allt är bra, Jessica

2006-12-08 @ 06:36:44
URL: http://karleksbacill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback