Nu är det jul igen!

FUCK! Jag hatar denna högtid, jag hatar stressen, maten och den där jävla tomten! Finns det några snälla barn här sa våran tomte och kikade sig omkring. Alla barnem inklusive mig skrek JAAAA, var är dom då, jag ser dom inte. Dö tomte faan, DÖ!
Sen när vi blev lite äldre så kopm det fram att det var granngubben som alltid varit tomte, han hata ju mig och brorsan för alla våra "bus".

Annars så är det styrelse sammanträde snart, SS Östersund den gamla tro tjänaren har fått en fan-club! Det finns en ångbåt nere i hamnen med det namnet, så vi tyckte att det är nog dags att uppmärksamma ångbåtsverksamheten i staden!

På återseende mina vänner, jag har inte ork att skriva något.  KFD eller hur L?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback