Ringar på vattnet!

Det sägs att efter varje handling kommer det en konsekvens! Visst är det så?
Jag har lärt mig rätt mycket denna höst, jag har då aldrig hört så mycket skitsnack från en och samma mun. Jag har hört att jag stammar pga att jag tar droger! Det är ju faan helt sjukt, då skulle jag har tagit droger från den dag jag började i 3:an då med andra ord.
Nej inte för att jag bryr mig speciellt mycket, men man ska nog vara lite försiktig på vart och gentemot vem och vilka man kastar skit! Cause You´ll never know.

"We only die once and for such a long time."

Återigen måsta jag gnälla lite, jag har fortfarande inget internet! Nu idag sa dom att felet var hos dem, jaha sa jag vad faan gör det för skillnad för mig? Jag står ju fortfarande och betalar för något som jag inte kan använda.
Jag måste be in vän L om hjälp igen imorgon ;) Jag blir tokig, förstår inte vad faan det kan vara som ska behöva ta sån oerhörd lång tid!

Ja ja på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback