Skål!

Ja skål på er mina glada vänner, mina glada patrioter ;) Skämt och sido så var det en grymt rolig kväll. Ikväll kör vi igång på nytt, fast hela ligan är tyvärr inte samlad denna gång, men vi möts väl upp ute då.

Mitt älskade Östersund!!!! Mmmmm en grymt bra allsång, jag tror bestämt att min granne tyckte det med?
Visst heter båten SS Östersund? Om jag inte minns fel så hette den det? Nåja mer om detta en annan gång, ölen och spriten väntar!
Nu ska jag nog ta samma väg som Titanic, in i dimman fast jag vill inte ner på botten! Så exakt samma väg blir det troligtvis inte, men men SS Östersund går inte på grund. :)


På återseende mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja din granne verkade verkligen älska det, ni vet vad som händer;)

/H

2006-12-17 @ 15:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback