Se på mig nu!

Se på oss nu, vi står här trots allt och håller om varann när det blåser kallt. Jag vet att du vill kämpa, jag vet att du kan så länge vi har vi har varann.
Mmmm skön låt detta! Men så är det väl? Bland vänner, bland mina vänner dom finaste som jag känner!
Hade en tung oerhört tung dag igår, innehållet var en jävla blandning utav missförstånd och en upprörd dotter! Vill inte gå in på något mer, ni som vet ja ni vet, tack för att ni fanns där hela dagen och natten!
Lillemor! Det vet du, tack för att du följde med och tack för ditt stöd!

Nej nu orkar jag inte skriva nått mer, mitt jävla internet har fortfarande inte kommit, fattar inte vad det sitter i dom jävlarna vill fortfarande ha fullt betalt för något som jag inte kan använda! Helt jävla sjukt ju!!!!

Kommentarer
Postat av: TETTE!

Hej min vän!
ville bara säga att jag tänker på dej ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback