Jag!

Jag tar semester från livet
jag drar härifrån
alla tycks ta allt förgivet
mitt liv levs på lån
jag ser mitt liv som en parodi
i denna tid av dekadens
allt är gjort och allt är förbi
mitt liv det förbränns

jag granskar alla som kommer nära
patologisk kontroll
mitt ego lever efter sin egen lära
en bubbla utav noll koll
jag är filosofisk med en släng utav trivial
allt kommer tillbaka
i nutid och otid av den tid som jag stal

jag tar semester från livet
tar och byter civilisation
ska bara ta första klivet
in i min utopiska drömvision
där jag är jag och blir älskad
för den jag är
där min morgondag
inte befäckas av min misär





Jag återkommer senare med fortsättning, ska bara smaka på orden så det inte blir fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback