John Blund gick vilse!

Ja inatt gick john vilse, jag kollade sista gången på klockan vid 05:00. Hade P-möte kl 09:00 så man kan säga att jag skulle egentligen vara trött, men dagen till ära så var jag inte det! Vilken tur, jag menar jag har ju varit borta en del från jobbet så skulle jag komma dit o ses ut som ett lik så skulle det nog inte se så bra ut!
Men nu när jag kom hem, shit alltså vad trött jag blev, tror minsann att jag ska lägga mig på rygg och sluta mina blå en stund.
Vet inte varför jag inte kunde somna inatt, lite får många funderingar som snurrade runt i mitt trånga huvud. Alltså inte jobbiga funderingar, tvärtom =) men funderingar är funderingar så dom kan ju hålla en vaken, fick jag bevis på i alla fall.

Nej nu blir det ryggläge en stund!! Ha en underbar dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback