Aaahh!!

Just när man trodde att man blivit frisk så tar det om, är det inte typiskt? Vaknade med Big Ben i huvudet idag och nu 2 treo senare så visar det sig att man är ju en människa trots allt!
Skulle ha jobbat idag men det blev ändrade planer, han som jag jobbar med ska på familje middag så det fanns inte plats i bilen, jag jobbar några timmar imorgon istället. Inte för att det gör mig något men när man är inställd på något så blir det ju lite småtrist när det inte blir av. Annars så verkar det bli en lugn dag, vädret ser ju inte alltför inbjudande ut heller så man håller sig nog inomhus skulle jag tro.
Fast visst är det lite jobbigt när rastlösheten kommer smygande, nästan alla har planer för dagen och kvällen men inte jag. Jag har ju å andra sidan lillan men ändå!
Tror minsann att jag ska ringa runt o se om det finns någon vänlig själ att ta en kaffe med idag, jag måste ju ändå ut i detta gråa höst väder ändå för att möta upp lillan efter skolan.

Snart flyttar vi, vi är alltså jag o lillan :) Vi ska flytta till en större tvåa, det ska bli super nice. Här där jag bor nu så har jag SJ som närmaste granne, ja det känns så i alla fall, kollar jag ut genom mina fönster så ser jag tågen. Det är ett jävla liv på dom, speciellt på vintrarna när dom skrapar isen från rälsen, fy faan vilket oliv det blir. Dir vi flyttar är det en riktig gård för lillan, nära till klasskompisar mm det bli trevligt för henne, ja för mig med!

nja nu har jag nog inget mer att skriva om, på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback