*blink, blink*

Aaahhh idag sitter morgongruset i ögonen hårt som cement, varannan gång man blinkar ser jag regnbågen på extremt nära håll! Får bli en kortis nu bara, vi ska nsart åka till en specialpedagog, vi är altlså jag o lillan! Det är alltså lillan som ska dit :) inte jag fast jag skulle säkert behöva jag med ;)
Nåja jag hatar sävliga människor, hon är en sån som enbart genom att presentera sig får mig att resa ragg! Hon är hemsk, ge henne läkerol, gör något för faan! Så att hon någon gång kan komma till punkt när hon pratar!
Dagen ser ur som följande; Ska till denna specialpedagog nu snart & förväntas vara klar omkring 11, ska då lämna lillan på skolan och jag ska hem o göra mi iordning inför mitt pass, alltså på jobbet! Det bästa med att jobba ikväll är att jag då slipper föräldramötet på skolan, missta mig rätt jag engagerar mig gärna i lillans skolgång på hur många sätt som helst men jag hatar dessa möten. Sitta där o utstirrad av de andra som tror att dom är lite förmer enbart för att jag alltid är rakad, klädd i jeans o t-shirt har och har tatueringar! Shit jag är farlig jag!! Jävla fördomsfulla krymplingar!
Faan själv är totalt fördomfri ;) he he he mmm det skulle vara en vacker tanke om den var sann eller hur?

Nej jag måste göramig klar, på återseénde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback