*Gäsp*

Morgontröttare människa än mig får man nog leta efter, ändå kliver jag upp halv sju varje morgon. Nåja varannan vecka i all fall :) Idag var det klass foto på schemat och gud nåde om hon inte har en inbakad fläta!! Vilket för mig är en omöjlighet att göra utan att stuka fingrarna, så Mia kom förbi kl 7 och såg till att hon blev en prinsessa. Vilket hon redan är med jäklar så fin hon blir med uppsatt hår, en riktig heartbreaker.

Jag läste en intressant blogg igår, ni vet väl vad blogg är antar jag. Det är nog bara jag som är så pass underutvecklad som inte riktigt vet hur man skaffar sig en sådan ;)
Nåja den handlade om kärlek och innehöll en hel del intressanta perspektiv mm. Alltså själva metaforen kärlek, ja det har ju mer eller mindra blivit en metafor eller någonslags utopi. Ja i alla fall för mig eller utopi är kanske fel ord, eller så är det helt enkelt ett perfekt ord! Kärlek kommer jag någonsin bli vi igen? så kan jag fundera ibland, jag menar då inte att bli vi med x-et utan mer med någon annan. En ny livskärlek...

Jag är lite så där osäker på att jag kommer att hitta "the love of my life". Alltså jag vill ju inget hellre missta mig rätt, men jag vet ju ändå hur jag fungerar. Det är rätt så mycket som ska stämma in, rätt så mycket som ska falla på plats.
Jag är ju en rätt så svår människa att komma nära, har inte alltid varit det men det hände något på vägen om man kan säga så. Jag har lätt för att fly fältet, men å andra sidan så tror jag inte att jag skulle göra det den dagen man träffar "rätt" om ni förstår hur jag menar?

Nåja detta var en intressant öppning på dagen ;) på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback