Jaha!

Ska försöka summera dagen på ett sånt ärligt sätt som möjligt, vilket i sig inte kommer att bli så svårt för det har ju inte hänt så speciellt mycket.
Det har varit en bra dag, inte enbart med tanke på vädret utan mer att jag äntligen har kommit ut i friska luften en sväng. Ni vet ju hur man blir när man blir sjuk ;) Nåja jag har varit sjuk i drygt 7 dagar legat i feber och en jävla halsont, fick senare veta att jag hade en virusinfektion i halsen. Har haft en jävla hosta som dock blev botad igår :) Så nu börjar man bli "normal" igen.

Åter till dagen, jag träffade en god vän på en fika på News tills jag ringde till Fritids och bad dom skicka iväg lillan. Fast innan dess låg jag mest o små sov i soffan, fast lite duktig var jag ju ändå! Jag fixade en blogg, med det åtanke ska ni veta att det var första gången som jag ens försökte fixa en.
Nu har lillan somnat och pappa är på väg hit för att hämta hunden Anders, shysst namn på en vovve va? Anders är en pudel, rättare sagt en dvärgpudel.....Manligt värre att gå pissrunda!!!
Sen är det nya avsnitt på FBI arkiv på Discovery ikväll som jag tänkte vila ögonen på...

Ja nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska berätta?

Visst är det konstigt hur ensamt det kan kännas ibland, alltså jag menar när lillan somnat så blir det så tyst. Då sitter man mest bara o väntar in John Blund, vilken verkar ha mer tidsoptimism än jag har. Han dyker sällan upp före 01 eller 02, natten till idag kom han på besök vid 4 tiden!! Helt sjukt ju.
Många säger att det är bra och skönt att vara ensam, jag kan till viss del hålla med om det men jag kan personligen kan tycka det är skönt när man själv väljer det. Jag är en social person jag tycker om att ha människor omkring mig, men när ensamheten blir så där påtaglig så är det faan inte skönt!!

Nåja det får nog räcka för idag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback