Lugnt & stillsamt!

Ja det är ju önskedrömmen att det ska vara det på morgonen eller hur? Låt mig då berätta hur denna morgonen såg ut! Vaknade med ett ryck kl 07:00 och trodde att klockan var 08:00 (jag börjar jobba då), sprang till jobbet och till min fasa såg jag på klockan där att den bara var 20 min över sju!
Fortfarande så där trött-pumsig-stressad så försökte jag dock göra mitt bästa, men guuuuddd vad trött och seg jag var innan huvudet hann ikapp kroppen. Ingenting jag gjorde blev bra eller jo lite men inte som det brukar gå allt gick liksom lite långsamare ialla fall mitt huvud.

Nåja det gick ju bra till slut! Sen har jag varit på Akelius och fått besked om lägenheten, trodde jag skulle få skriva papper och grejer idag men inte då jag fick däremot veta när jag skulle komma o se på min nya lägenhet! Nästa Onsdag vart det bestämt :)
Nu har lillan och jag varit jätte duktiga och gjort matteläxan! Så nu tar hon kvällsfikat och snart går vi till mamma Mia och ska lägga oss, jag brukar vanligtvis passa henne på Onsdagarna när det är Mias vecka för hon har extra jobb då! Passar mig som handsken så slipper ajg vänta en hel vecka innan jag ser min prinsessa.
Annars har denna dag trots en kaotisk start blivit rätt bra! Jag har inga konstiga funderingar ännu ;) Dom kommer vad kvällen lider.

På återseénde då!

Humm jag fick nyligen veta att pumsig betyder sexuellt utmattad!! Jag känner då att jag måste klarlägga att det gäller då inte mig :) (tyvärr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback