Mmmmm

Morgontrött, lite så där lagomt vimsig så sitter jag här igen, tänkte bara printa ner några rader. Jag har sovit dåligt inatt, visserligen kom jag inte i säng förrs två tiden ungefär men jag brukar inte sova speciellt mycket så jag får väl skylla mig själv. Jag hade svårt att sortera tankarna igår när jag skulle sova, vanligtvis tar det inte så länge innan jag somnar men igår var det svårare. Ett tag hade jag alltid ett anteckningsblock bredvid sängen för att om jag fick några bra "rader" i huvudet så kunde jag skriva ner dom, men inte ens det hjälpte mig att få mer sömn blev ju tvärtom ha ha ha ha.
Vad har denna dag att ge mig då, jo jag ska få se min nya lägenhet, jag ska hjälpa pappa lite grann. Sen får vi se, brukar ju alltid försöka hinna med en kopp kaffe eller te på något av stadens fik vanligtvis News innan lillan slutar.
Konstigt vilken vanemänniska man är ändå =)
Nej mina vänner jag måste göra mig iordning för att hjälpa pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback