Pinsamt!

Ja det blir ju det när man lägger ett inlägg under kategorin "morgon funderingar" vid denna tiden på dygnet :) Jag fick en sov morgon idag, shit va skönt fast jag vet inte om jag värd den? Men jag hade ju trots allt jobbat lite igår, jag är fortfarande mäkta stolt över mina döttrar. Tänk er dom höss sams hela dagen, lagade middag, städade min lägenhet och satt och mös med popcorn  när jag kom hem fraför en tecknad film. Fick gåshud över kroppen inte för att det var så speciellt vackert utan mer en sån där stolthet, svårt att förklara riktigt men ja vackert var det!

Nu ska jag göra mig iordning för fotbollen, ja på tv´n alltså :) Det är ju två asbra matcher idag, Liverpool - Chelsea samt Mitt underbara lag Man U - Arsenal...två riktigt bra matcher!!
Granudd och Ronny kommer väl hit och ska kolla dom med, jag menar det är två riktigt bra matcher ganska viktiga oxå för mitt lag i alla fall. Vi vill ju inte att Chelsea ska vinna, fy faan vilken hemskt tanke :) Sen vet man ju att det kommer att bli en hård trabbning mellan Arsenal och Man U, fast vi har ju hemma arena så det är ju en fördel.

Senare idag kommer Lillans mamma Mia och hämtar henne, det är hennes vecka som kommer *suck* blir lite tomt så där på en gång speciellt när man börjar veckan med att vara ledig. Nåja jag får ju "låna" henne hur mycket jag vill så det brukar ordna sig ändå!
Nej nu ska man byta om, fram med tröjor mm nu e det forboll som gäller! :)


På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback