Tankar

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja! Det har varit en intressant tid nu ett tag, humm ja det började igår kväll jag var på ett fasansfullt dåligt humör! Men allt efter tiden gick så blev det bättre & bättre, tack Ida som stod ut med alla svordomar (tack gud för msn) :) Sen fick jag lite ny musik, ja ny o ny men för mig var den ny Jorn jag säger bara Jorn! Shit i helvete vad bra dom är (ursäkta språket)
Ja sen idag blev jag bryskt väckt utav dörrklockan, det var Tobbe som kom. Tobbe är en av mina allra närmaste och bästa vänner, en av dom få som lycktas stå ut med mig i alla år. Tack Tobbe:) Jo han kom förbi eller förbi vi ska ju ut ikväll, Plaza!!!
Sen efter en stund fick jag ett sms av min chef, som tyckte att ajg kunde vara hemma för jag jobbat så mycket och ska jobba i helgen med!! He he he tycker jag var jätte gulligt! Så detta blev en otroligt bra dag.

Jag känner att jag måste berätta för er om mina närmaste och käraste vänner, det är en mycket liten skara. Jag börjar med namnen utan rangordning. Mårten Wiking, Patrik Ljungqvist, Tobbe Pålsson, Ronny Ylander, Micke Håkansson. Jag vet att jag borde nämna några till, men det skulle bara bli orätvist dels mot dom ovannämda och dels gentemot er jag inte nämt. Ni har olika funktioner eller hur man ska välja att säga det. Dessa som står här ovanför har följt mig i hela mitt liv, ja förrutom Micke och Ronny. Micke har följt mig i nästan 20år, Ronny nästan 1år. Fast det var under kaotiska omständigheter som vi lärde känna varann och sen dess har det varit vi!
Mårten och Patrik har en alldeles speciell plats i mitt hjärta, de närmaste man kan komma bröder. Tobbe, ja det vet du! Tack för att ni stått ut, detta riktar jag till Patrik, Mårten och Tobbe.
Ni som inte är nämnda betyder lika mycket ni, fast det är något alldeles speciellt med dessa. vi har en historia vi har ett helt jävla liv ihop. Visserligen har väl vi det med men inte alls på samma sätt! Ni anar inte hur dessa har slitit med mig, ni anar inte hur mycket dessa har ställt upp. I en relation ska det vara ge och ta! Hittills har jag bara fått, om sanningen ska fram! Det är nog en av anledningarna till att jag skriver en sådan blogg idag. Någon dag, någon gång ska jag GE igen :)
Återigen tack, vill inte säga att ni räddat mitt liv, men ni har förgyllt det med er blotta närvaro.

Oj oj oj nu får jag stryk! Hur i helvete kan jag glömma Rågher! Mannen, myten ,broder ja ta mig faan. Vi har gått igenom allt eller han har nog gått igenom himmel o helvete med och för mig. Är alltid skyldig honom mer än vad jag någonsin kan betala tillbaka. Sen glömmer jag bort honom vid sådana här tillfällen, mmmmm en jävla tur för mig att han bor i andra sidan av Sverige :) eller som han säger, landet är inte stort nog om du missköter dig ha ha ha. Ja han har inte sagt det så ordagrant men det behövs inte, en blick och jag är ett lamm igen! Du vet vad jag pratar om mannen, säger bara Domus!!!!! Tack Rågher,  jag måste ju säga Mia godin med för hon var oxå med under den tiden och plåstrade om mig vid ett antal tillfällen ;)

Ja Miklo! mycket kaffe och underbara tv-spels kvällar var det ett tag, blandade samtal om livet. Det var en underbar tid mannen! Tack..Till Mias stora förtret var tv´n aldrig ledig :)

Kommentarer
Postat av: Micke "Miklo" Håkansson..

Oj! Tack Matte!! Som du vet har du oxå stor betydelse i mitt liv, många kvällar med kaffe och tv-spel, men även allvarliga saker och ting har cirkulerat i vår omgivning. Vill även ge cred till hela fam Fahnqvist. Ni finns i mitt hjärta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback