Tssss

Ja så har man gjort ännu en dag på jobbet, riktigt trivsamt på alla sätt. Det är somn sagt en jätte trevlig grupp, man kan skoja o tjivas lite :) Det gillar Mattias! Sen tycker jag personligen att det går bättre och bättre, visserligen skulle man fråga dem jag jobbar med så blir säkert svaret något helt annat ;) he he he

Igår hade ajg det super trevligt, jag och Tobbe senare på kvällen kom även Ronny. Vi åt och drack gott, sen drog vi på Plaza för att spana in.......Stället!!! Alltså stället he he he.
Vaknade  med ett ryck imorse och insåga att jag hade sms från chefen som undrade om jag ville börja kl 10:00 istället för 15 *suck* Givetvis så är jag flexibel så jag klädde på mig och drog till jobbet, en liten tung dag trots allt! Inte för vinets biverkningar utan mest för att jag ständigt blir nedtryckt av an viss arbetekamrat!! ;)
Skoja bara, vi har förbannat roligt tycker jag, fast återigen frågar du henne eller dom så blir svaret säkert annorlunda.
Nu håller jag på att göra ig iordning för att kolla på innebandy, svenska mästarna är här tyvärr är det AIK som vann sm i innebandy ifjol. men det kan ändå vara sevärt.

Ja ja på återseende, jag fyller på med lite mer onfo och tankar senare ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback