Bling bling

Vilket jävla väder! April heter årstiden då alla vädergudarna jävlas med oss dödliga. Men å andra sidan så går det mot varmare och ljusare årstider, försöker göra mitt bästa att se det possitiva i detta helvetiska väder.

Ja sen måste jag skvallra lite, eller skvaller och skvaller? Ni minns att jag mot alla odds tog en promenad härom kvällen? Mmmm dagen efter så fick jag något som heter "träningsvärk", benen kändes lika smidiga som timmerstockar (ungefär lika mjuka var dom också).

Ja så har man lite små stumma ben igen, tog helt sonika en promenad igår kväll. Först gick jag till Grana och glodde lite på tv-spel sen på vägen hem gick jag upp till Arctura och sedan hem. Är faktiskt lite impad på migsjälv om man får vara det?
Ikväll är jag bjuden på lite öl :) Kan ju faan inte bli bättre, satan vad gott dert ska bli!

Nåja på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback