Förståru!!!

Mmmm har hittat en grymt bra låt, Ison & Gurmo rappar den. En riktig party knäckare....

Annars så är det bra, har inte så mycket att skriva om. Lillan kommer hem imorgon från Norge, shit det ska verkligen bli skönt. Vi ska ha en rejält mysig helg, hon kommer till mitt jobb imorgon när Samuel kommer till stan. Tänkte ge henne en rundvisning på mitt jobb, sen tänkte jag sluta :) Kan vara skönt att gå hem tidigt en dag istället för att jobba över.
sen drar vi ner till stan o tar en skön fika någonstans, bara gå omkring i det finsa vädret som är lovat. sen blir det en film med gurk och morotstavar samt dipp.
På Lördag ska vi umgås med Granudd och hans barn, troligtvis Jamtli och Stocketitt, kan ju också bli mysigt om vädret håller i sig. söndag *suck* då ska hon tillbaka till mia.

Mitt innre slit, drar mig än hit och en dit.
Jag går efter min stig, fylld med ny aptit
på livet
ju mer jag går, ju mer jag förstår
att livet förändras mer än vad jag förmår
att förstå


Nej jag finner  inga ord, vet inte heller vilka ord jag söker! Vad ska jag igentligen beskriva? Vad försöker jag berätta?
Faan jag vet inte mer än ni, det enda som jag vet är att just nu mår jag bra. Om man nu kan må bra? Be mig inte beskriva själva känslan, det skulle vara orättvist eftersom jag inte riktigt vet.
Vet bara att jag känner mig lugn, harmonisk? Nja det vet jag inte men rastlösheten drar inte i mig som förr.
Det känns helt ok, du doktorn! Dom funkar :)

Jag vill spy ut brinnande ord, vill få världen att brinna.
Skrika ut i tystnaden, få spegelbilden att försvinna.
Krossa speglar, raka den svarta katten
älska mig själv, för det är så ensamt om natten.
Men allt blir tvärtom, gång på gång
hatisk och apatisk, listan kan göras lång
Har jag fått för många chanser,
hatar mig själv mer än cancer
krossar mitt hjärta med destruktiva romanser

Nej nu får det minsann vara slut på flummandet!

som sagt jag har inga ord, på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback