*Gäsp*

Mmmmm, jag vet inte riktig vad jag ska skriva? Mina dagar går i rutinens tecken, jag jobbar mycket och sover resten av tiden :)

Medicinerna fungerar! Mina demoner är borta, långt borta! Livet är skönt!

En vanlig dag ser ungefär ut så här;
Kliver upp kvart över fem, äter frukost osh packar iordning väskan. Sköljer sedan av facet så jag ska vakna till liv.
Tar sen en skön promenad till jobbet, kliver innnan för jobbets dörrar vid halv sju. Byter om o tar en kaffe sen jobbar jag så länge det behövs, det är rätt mycket nu.
Hämtar lillan eller går hem och äter middag. Somnar allt som oftast sen.

Trist? Nej rätt skönt. har gått upp till 83kg, så jag blir mer o mer likt Kronblom varje dag ha ha ha.

I påsk blir det lugnt, tyvärr har jag inte lillan men det ska nog gå ändå ska sno åt mig storan istället :) Middag hos pappa på Lördag. Sen blir det väl extra jobb (hoppas jag)

Nej nu ska jag försöka få lite sömn i kroppen!

Ha det bäst alla!

Kommentarer
Postat av: Anita

Tjenare Kronblom :-P Skönt att se att du mår bra och att det går bra på jobbet:) Hoppas du haft en bra påsk?! Kram

2007-04-09 @ 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback