Japp!

Nu har man fått basning igen *suck*, jag bloggar uppenbarligen för lite!

Till mitt försvar kan jag ju säga att det är inte så lätt när man lider av skrivkramp och en tillfällig släng av dyselexi :) nejdå skämt å sido, jag har inget att berätta och jag lider av skrivkramp. Jag skriver ingenting nu för tiden, läser knappt heller. Det är konstigt för jag brukar sluka böcker men just nu, neeejjj orkar inte ha ha ha.
Kan ju berätta att jag för första gången, ja eller i alla fall vad jag minns om man räknar bort de korta promenader jag tar till bussen varje morgon ;) Så var jag ut på en promenad igår kväll! Det ni!
Det var min granne som övertalade mmig att följa med ut, det var mot alla odds skönt och jag kände mig riktigt hurtig fram tills jag förstod att hon var snäll nog att gå lite långsammare än normalt! Då skönk min nyfunna "hurtigkänsla" rätt snabbt, sen när vi gått halva vägen så var jag ju nästan svettig och lite smått andfådd. Shit va vältränad man är he he he.
Men det gör vi om! (efter min träningsvärk har släppt)

Nåja på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback