Se där, se där!

Solen kommer fram och lyser upp, värmer frusna själar. Nu kan man inte klaga :) Vilken helg det var! Vi hade det underbart jag och lillan, mysfredag med film o gotta. Lördagen drog vi till Frösön till farfar och tvättade bilar, fick lite god middag och hade det trevligt.

Idag Måndag vaknade jag med ett ryck, trodde jag hade försovit mig. Sprnag ut i köket kastade i mig en macka och sprang ner till bussen, precis när jag kom så dök bussen upp jag andas ut och satte mig på den. När jag klev av bussen uppe vid jobbet tyckte jag att det såg misstänktsamt mörkt ut, kollade på klockan 06:15 fick vänta i en kvart innan dom öppnade dörranrna ha ha ha ha.
Jag börjar vid 7 så jag var där i tid kan man säga. Nåja det var min måndag det, nu blir det middag sen ev lite fotbolls träning.

Måste ju börja röra på sidfläsket ;)

Ma råkes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback