Tråkig Söndag!

Ja nog faan kan man säga att det är det! Men jag har hunnit med rätt mycket ändå, bytt däck åt pappa, handlat och lagat lillans cykel. Städat har jag oxå gjort, men nu finns det liksom inget mer att göra än att bara vänta in Måndagen. Känns konstigt att man sitter och väntar in morgondagen enbart för att gå på jobbet! Skön känsla, verkligen skön.

Annars så kan man säga att helgen varit bra, igår hade jag en heldag med R och T. Fikade och käkade tacos, avslutade Lördagen med att spela lite spel.
Somnade i soffan igår, vaknade 04:55 i soffan :) Försökte förgäves att somna om men ICKE. Så det kan ju bli en tidig kväll idag då!
Nej nu funderar jag på att sätta på en skön film och bara softa.

Ja så blir det, film och kaffe. Ha det bra mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback