Det var ju det jag sa!

Ja var det inte det kanske? Jag sa ju att det skulle gå så här! Nu har inte ni en aning om vad det handlar om, men so be it!
FUCK jag är så less, blir så less på alla godtrogna människor. På alla som sätter sig över andra i tron att dom är bättre, vet bättre och är bättre! Nåja som sagt fuck it!

Jag söker, försöker samla några tankar
famlar omkring med ett hjärta som bankar
ett huvud som säger, det var bättre igår.
Min beslutsångest kommer och går
men min verklighet den består.

Jag söker, försöker hitta en bättre version
en ny uppdaterad illusion
av en bättre jag
av en ljusare morgondag
men mitt surrialistiska perspektiv
tillåter inte mig att styra mitt liv.

Jaha nu tog orden slut, ännu ett onödogt brainstormande!

Kommentarer
Postat av: New Season

Tvivlar på att det finns något brainstormande som är onödigt...

Postat av: New Season

Hej! Tack själv! Gillar det du skriver. /Charlotta

2007-09-06 @ 07:02:53
URL: http://newseason.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback