Aaaahhh

Ja vete faan vad som hänt, men inspirationen till att skriva har lixom försvunnit. Inte för att det hänt saker för tro jmig det har hänt massor! :)

Nåja jag har det bra, chillar med nyvunna grannar och har det fett bra!

Ja jag får återkomma med lite mer för jag har inte kreativiteten just nu!



Jag tänker inte äta, några smulor ur din hand
jag står inte på knäna, för någon annan
jag har inte förjänat, nån bitterhet från dig
vad är det med din hjärna, varför ser du snett på mig
jag tänker inte bära, nån pistol eller kniv
jag sätter ingen ära, i att vara negativ
man kan väl kanske lära, nåt av tidigare liv
men kom inte för nära, eller kör nån jävla stil
jag tänker inte vända, min rygg åt någon vän
vi är alla lika brända


Jävlar kape/ diem shit alltså......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback