Ahh äntligen!

Ja precis äntligen hemma, har varit borta sen i tisdags. Varit i de djupa skogarna och jobbat inför ett rally som gick av stapeln i dag.
Helt sjukt långa dagar, men nu är man finaly at home!!!!

Har många tankar, men vet inte hur jag ska få fram dem i ord utan att det låter konstigt. Jag har ju haft mycket tid att fundera och ja ni vet reflektera. Jag är som bra på det, tänka alltså. Synd att jag inte är lika bra på att få fram det i ord bara.
Det var som ett tag sedan man försökte sig på att skriva, leka med ord, jag saknar det. Saknar att använda den delen av huvudet. Det kanske kommer?

Ja nej nu blir det soffan och bara chilla lite!!!

Kommentarer
Postat av: New Season

Ju mer krav du lägger ner i skrivandet, desto svårare brukar det bli. Motivationen krymper med prestationen. Skrivandet kommer när det kommer :)Just go with the flow!

2007-12-17 @ 19:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback