Go with the flow!

Japp ska göra det, lite svårt när man tycker att man inte har något flow :)
Kommer inte på nått att skriva om, eller jo jag har tagit tummen ur röven och möblerat om lite hemma! Fett nice faktiskt. Har flyttat datan in i vardagsrummet så jag har kopplat på datan till stereon så nu kan man poppa precis vad man vill utan att behöva byta skivor hela tiden.
Sen är det snart jul, fuck vad jag hatar denna tiden på året. Ångesten ligger alldeles under skinnet och nästan gör mig vansinnig......
Vet inte riktigt varför det är så men det har inte alltid varit så ( tror jag ).

Nja återkommer senare!!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Håller med om julen.. Den suger! Men du kan trøsta dig med att jag kommer ha mitt livs mest værdeløsa jul iår.. Kommer inte ens få dricka fulgroggar och dra ner på O'Learys kvart øver ett på natten ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback