God dag!

God morgon kanske? Fuck jag måste ta mig i kragen alltså, detta håller inte. Jag kan inte vara uppe till 4 eller 5 på morgonen och sen kliva upp i denna tiden på dagen! Det tär på en, man blir nästan infekterad i huvudet, ni vet så där irreterad men bara på sig själv!

Nåja fuck it!!!!!

Tror jag vaknat på en konstig sida idag, vet inte riktigt hur jag ska beskriva mig idag. Jag är inte lätt irreterad, inte heller grinig eller så utan bara sås där konstig, jag kan inte se mig i spegeln. Jag tål bara inte spegelbilden!
Alltså det är inte så att jag hatar mig själv, det är bara det att idag kan jag bara inte se mig i spegeln ha ha ha ha, fuck vad stört det låter, eller jag tror att jag kan göra det bara jag vaknat till lite.
Jag har precis klivit upp, detta är det första jag gör....Skriver blogg.....Rätt tragiskt, om det är det första jag gör, vilket det är!!

Nej nu pallar jag inte mer, ska göra mig iordning och ta en sväng på stan!!!!!


På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Denise

ej de e vi två om. kunde inte sova på hela natten :S somnade vid 5 typ >.

Postat av: zofii

Jaaa, kanske har det med att det snart är jul?!! Faaast, jag har varit less på singellivet ett bra tag nu hehe!! Måste säga att jag känner igen mig preeecis, det du skriver i inlägget!! Somna inte förren 5-6 i morse och gick upp kl ett!! Och sen hur man mår efter man vaknat..Det tär på en när det är mycket som flyger runt i ens huvud..
Tack detsamma, God Jul!! =)

2007-12-19 @ 14:01:53
URL: http://zofii.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback