Se där, se där!

Det gick ju att kliva upp i tid, fast i ärlighetens namn så shit va trött jag är. Igår ringde Mattias från Fresks och frågade om jag hade lust och jobba på Fredag, givetvis har jag det. Ska bli riktigt skönt att träffa alla igen :)

Idag vete faan vad som händer, ska väl hänga en stund med David sen ska jag på Tanne med lillan. På kvällen ska jag se till att få besök, de e så tråkigt att bara sitta själv och glo.
Jag tror jag börjar få lust att skriva igen, det börjar att klia i den ådran igen. Skönt faktiskt det är nått som jag har saknat, ni vet bara sitta med skön musik i bakgrunden och tömma systemet på tankar. Det var alltför länge sedan nu.
Som med allt annat så har var sak sin tid, i vissa avseenden så behöver man nya influenser för att hitta inspiration till att skriva. Nu låter det som att jag ser detta som ett konstnärskap, det gör jag inte mendet behövs nya funderingar för hitta kreativiteten till att tänka på ett annat sätt eller hur? Det är så lätt bara flyta med utan att reflektera över vad som händer, över vad man gör.

Faan man måste ta hand om sig, ta hand om sin tid. Alltså tid med vänner, barn och familj det är alltför lätt att ta vissa av dem förgivet. Tyvärr så är det så, de personer som står en närmast hamnar ju oftast i det facket att man tar dem förgivet. Det är synd, för oss båda tror jag...

Nåja nog om det, nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och chilla lite i soffan innan jag ska ta en dusch och ta bort slut-spels-skägget :)

Kommentarer
Postat av: New Season

Hej där! Länge sedan sist nu. Har läst dina bloggar och försökt att uppdatera mig lite. Det verkar som om vi båda befunnit oss i någon sorts skrivartorka och tristess den senaste tiden? Hur mår du annars?

Kram C

Postat av: therese

hallå där! ja vad gjorde man utan sin blogg?! hehe // therese

2007-12-06 @ 23:04:53
Postat av: Karro

Baklæxa på bloggandet igen!! Minst ett inlægg om dagen vill jag ha så jag kan førdriva tiden hær borta i ingenmansland ;-)
Jag kommer iaf hem øver nyår en snabbis, fast det blir bara två dagar.. Tjingeling

2007-12-10 @ 15:03:00
URL: http://kaed.blogg.se
Postat av: Lilly

Japp! Uppdatering???

2007-12-11 @ 16:29:54
URL: http://smastadsidyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback