Aaahhh mätt!!!

Vilken middag :) var hos Eva "K`S" mamma och fick middag idag, snacka om midda. Fläskfile med klyftpotatis och någon sås som jag givetvis hlömt bort vad det var ( guldfisken ni vet).  Det var förrätt också, aahhh shit vad gott det var, åt så jag tror jag skulle spricka.

Annars så sliter jag fortfarande med att vända tillbaka dygnet, det var svårare än vad jag trodde! Jag kanske ska börja sova över hos "K" i hennes soffa för där somnar jag faan jämnt ;) Hemma så slappnar jag inte riktigt av, tankarna hinner alltid ifatt mig innan jag ska sova så det blir liksom för mycket i huvudet den stunden när jag släcker lampan.
Tänk om det kunde vara så lätt att när man släcker lampan så slutar tankeverksamheten också!  Vilken önskedröm det skule vara, jag skulle nog tillbringa den största tiden med att sova då ;) så slipper man detta med att tänka.
Nu är det säkert många som tänker, som att du gör det ändå - tänker alltså!
Men det gör jag, säkerligen alldeles förmycket. Fast jag kan förstå dem som tänker så med, jag är väl inte känd som den allra största "tänkaren", har väl inte alltid visat att även jag har en insida som faktiskt fungerar ibland.

Nej nu ska jag hämta lillan.

Nöjd nu "K"? ;)

Kommentarer
Postat av: Karro

Haha, nu är jag nöjd =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback