Änglavakt !

Det kan man säga att vi människor har ibland? Det har hänt lite saker, saker som jag inte vill ta upp här men jag vill bara säga att vi har änglavakt ibland.
Precis som K säger, vi behöver alla vänner, vänner som har olika betydelse men som finns där. Vet inte om jag tilläga så mycket mer ang det?

Sen funderar jag mycket som min roll som pappa för tillfället, på gott och ont! Mest på gott tror jag, det händer saker och ting omkring oss hela tiden, saker som får oss kanske att  vakna ur den vardagliga "lunken". Saker som avslutar ett beteende men som påbörjar ett nytt, synd kan man tycka att det ska behöva ta lite tid ibland innan man blir införstådd sin egen betydelse på gott och ont. Det har ingen ordagrant sagt utan det är mina egna funderingar, jag vet om mina fel och brister! Men jag är oerhört tacksam att jag fick eller får chansen att ändra dem.
Jag är tacksam att jag har sådana underbara människor omkring mig, ingen nämnd ingen glömd. Jag vet att jag är nästan värdelös på att visa, på att säga det. Jag jobbar på det, tro mig mina vänner, mina nära och kära jag jobbar på det.

Nej nu ska jag dricka kaffe o smaka på lillans nybakta kakor!!!

Kommentarer
Postat av: Snuttan

Tja killen!
var det om dig det stog om i tidningen i dag? han som har haft ont i magen i flera år o det visade sig att det var canser???? svara snälla!
Kram

2007-02-08 @ 10:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback