Ännu ett år!

Ja så fyller man år igen, hur många ja det är alltför många som redan vet det ha ha ha ha. Konstigt vad tiden går och jag står still, jag vill så mycket men så lite händer. Åren rullar på och man blir ju inte yngre direkt :(
Nåja ålder är bara en siffra :)

Idag då!
Humm ja jag har ju fått morgon kaffet, tack "K". Sen blir det väl av ner till stan en sväng, känns som att det var länge sedan ;) Sen hämtar man lillan på fritids och går hem & fixar ihop nått käk. Får väl främmande senare, pappa. Lena mfl. Trevligt med tårta osv.

Annars då?
Jo det är nog fel att klaga, det finns säkert dom som har det värre? Jag menar kolla på gatubarnen! Så jämfört med dom har jag det jävligt bra ;)

Hur mår du då?
Som sagt det är fel att klaga! Tankarna och mina funderingar kommer nog aldrig att sluta, det händer ju saker och ting hela tiden.

Vad ska du göra då?
Dra täcket över huvudet och hoppas att allt bara är en dröm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!

Jaaa må ha leva... naaa naa naaa naaa naaaa : ) kram Lillemor m.f

2007-02-26 @ 10:15:17
Postat av: Kjell

en sak e säker du e bra mycke äldre en mig i alla fall..... SÅ DE SÅ..ha ha men grattis i alla fall.

See yaa...!!!!

2007-02-26 @ 11:20:35
Postat av: Anonym

Hmm det var otrevligt av mig tänkte inte skriva någon kommentar! Men det är väl klart jag må göra det! Grattis hoppas din dag var jätte bra! Mvh/Marina.

2007-02-28 @ 18:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback