Jaha F U C K!!!!!

Det tar aldrig slut! Det gör verkligen inte det. Det ena följs ideligen upp med nått annat, så har det varit en lång tid nu.
Undrar hur mycket man pallar med? Sen måste jag börja gå på behandlingar oxå för min mage, tror jag skiter i allt i alla fall det.

Demonerna har ju vaknat och dom är jävligt hungriga verkar det som, känns som om de äter upp mig innefrån. Allt är bara konstigt och förvirrande, mitt i står jag och fattar faan ingenting? Tror jag ska ta och gräva mig en grop så djup så ingen hittar mig och så att jag inte kan ta mig upp, kan jag ligga där och sakta förtvina!

Nej jag kanske ska försöka sova en liten stund innan middan! Bli på bättre humör kanske?


Ny dag, ett bättre jag? Nja det vete faan jag har precis klivit upp faktiskt och duschat tagit emot lillan o storan! Får snart främmande av Carmen med övrig familj. Trevligt för de små.
Själv så har jag slagits inatt, slog mig blodig men jag vann denna gång. Demonerna flydde, men inte långt bort känner deras närvaro, dom bara väntar på nästa tillfälle att försöka dra ned mig i avgrunden.
Har så svårt att be om hjälp eller bara be någon att sitta o lyssna om bara för en stund, klarar inte av att känna mig så utlämnad inte ens till er mina kära vänner!

Nåja jag jobbar på det!

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe ;)

Kommentarer
Postat av: Karro

Tålamod min vän! Allt löser sig, men ibland tar det lång tid..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback