Lucky man ?????

Happiness
More or less
It's just a change in me
Something in my liberty
Oh, my, my
Happiness
Coming and going
I watch you
look at me
Watch my fever growing
I know just where I am


But how many corners do I have to turn?
How many times do I have to learn
All the love I have is in my mind?


Well, I'm a lucky man
With fire in my hands


Happiness
Something in my own place
I'm standing naked
Smiling, I feel no disgrace
With who I am


Happiness
Coming and going
I watch you look at me
Watch my fever growing
I know just who I am

Som alla vet är detta gruppen "The Verve", grymt bra speciellt i akustisk version.

Det är mycket som händer nu, eller har hänt i alla fall. Jag hinner inte med att sortera eller bearbeta alla intryck och tankar, känns som att jag ska explodera snart hjärnan känns för trång för min skalle. Kösystemet har kraschat, så det har blivit ett kaos i mitt huvud, i normala fall vill jag påstå att jag ändå någonstans är en rätt sansad kille. Kanske inte alltid har koll på vad  jag gör, men ändå rätt sansad. just nu känns det som att jag bara flyter med, har ingen koll, ingen aning om vart jag hamnar?
Jag famlar i dunkel, vet exakt vad jag vill men vet inte hur jag ska komma dit. Är nog för rädd? Rädd för allt, ni vet när maninte har något så har man inget att förlora, men har man något, det spelar ingen roll vad man har så är man rädd att förlora det.
Jag begär inte att ni som trots allt läser detta ska förstå, men jag tror nog att alla gör det ändå? Rädslan, denna jobbiga känsla. Är det inte mörkret, ja ni som läst det jag skrivit förr vet att jag inte är mörkrädd mer rädd för själva mörkret, ni vet? Är det inte det så är det något annat!
Mina demoner håller sig undan, eller ja jag vete faan om dom gör det men dom är rätt passiva i alla fall.

Nej jag tänker så jag får ont i huvudet, kan inte, orkar inte sortera!!!

På återseende.


Det bästa av allt är att min vän "K" är hemma igen :)  Skönt tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback