Svammel !

Tårarnas vandring

Syster eller broder

Längs kinden

Kom ta mitt roder

Led mig till hamn

Bind mig hårt

Håll mig i din famn


 

Tårarnas vandring

Peppar och salt

Längs kinden

Varmt blir kallt

Ljust blir svart

Håll mig i handen

Vill inte vara ensam inatt


Svårt att blogga för tillfället, vet inte vad jag ska skriva om eller vad jag  törs skriva. Nja det ar inte sant jag finner orden för att beskriva det som händer inom mig bara! Låter det konstigt? Kan säga att det är rätt konstigt också.

Måste berätta en sak, jag och K och lillan var på Willys igår och handlade till middagen. Där vid rulltrappan stod det en sån där försäljare utav parabol tv, han vände sig till mig och sa; "du vet väl att dom lägger ner det analoga nätet på tv snart? Jag svarade ja jo det vet jag, han frågade vad har du för leverantör på digital tv? (innan ahde jag sagt att jag hade redan digital) Ja sa jag jag tror jag har bredbandsbolaget du vet tv via bredbandet. Aha sa han var ha du för utbud? jag kollade på karro och ryckte på axlarna och sa ja mmmmm jag har ju porr!!! Det räcker ju eller hur?

ha ha ha ha tyckte det var lite roligt, ni skulle sett minen på snubben!

Nåja nu ska jag göra mig iordning!! kram och på återseende


Kommentarer
Postat av: Karro

Haha, den du!! :) Han såg lite smått generad ut pöjkstackarn..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback