Trött!

Ja idag är jag lite trött, inte för att det är ovanligt men ändå. Fast å andra sidan borde det vara mer konstigt om jag inte var trött, jag menar går man och lägger sig för att sova vid 3-4 tiden och ska upp strax efter sex, så är det inte så konstigt att man är lite trött vid denna tiden på dygnet.
Fast när kvällen kommer och klockan rör sig mot 22 tiden så blir man pigg igen.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag, eller det var ju ett tag sedan jag "bloggade" nu. Jag har inte startat att läsa den nya boken ännu, har inte haft den ron i kroppen. Det är något som pirrar och vill ut, ni vet när det kryper i kroppen? Som tusen nålar fast på insidan? Förstår ni? Så känns det, rastlös och nästan ivrig.
Det kanske är "ljuset" som spökar, ni vet när snön har lagt sig här uppe så blir det genast så mycket ljusare. Innan så regnade det och var mörkt man blir ju nästan sjuk då. Men nu har det hänt något! Det kryper i kroppen, tids nog så märks det säkert vad det kan vara.

Mårten min trogne vapenslagare och bror, mina tankar är hos dig.

Nej jag ska göra mig iordning och gå på stan en sväng senare. På återseende

Kommentarer
Postat av: Snuttan

jaha ja :)
glömt bort kontonr eller?

2007-02-01 @ 16:23:06
Postat av: Ångbåts-verksamheten!

Tågom fram uti striden för vårt fädernesland,
mot förtryckarnas skaror, med svärdet i hand,
och mot nordiska folk ännu i frihet skall le,
ty åt oss himlen seger skall ge.

Tågom fram för vårt land, att med svärdet i hand
ifrån fjällar till strand lossa träldomens band,
att med svärdet i hand lossa träldomens band,
tågom fram för vårt färdenesland!

2007-02-02 @ 08:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback