Tystnad akt 3

So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters


Visst är det så att när det blåser omkring oss, när det händer oförudsedda saker så står vi här.
Vi "the happy few", känns lite långt bort att kalla oss det men ändå? Det är ju vi, det har liksom blivit så. Visst har vi bråkat, visst har vi alla olika syn på saker och ting men hur som helst så står vi här. Vi håller varanndras händer, på något sätt så skänker vi varanndra styrka, mod och tillit. Vi är " the happy few", det få förunnat att ha det som vi har. Vi har varanndra, det är inte lite det.

Genom eld, genom vatten
hålller jag din hand i den vaklösa natten
Det är vi mot världen
orkar inte ensam att fortsätta färden
Genom natt, genom dag
ger ni mig styrka att bara vara jag


Kom tillbaka nu raring, jag saknar dig. Saknar våra samtal genom nätterna, saknar morgonkaffet och middags sällskapet.

Känns som allt blir så patetiskt, mina ord räcker inte till..


Jhenny min älskade raring, tack för de oerhörda fina orden. Jag lovar dig gumman, jag viker inte från din sida. Jag är så lycklig över att få din tillit att få stå vid den, din sida alltså.
Även här räcker inte mina ord till!!
Mitt huvud sprängs snart, så många tankar. Mamma, Jhenny och våran "K". Kan ine sortera, post it lapparna flyger bara omkring, jag orkar inte!!!
Jag har svårt att sätta ord på det jag känner så jag stänger utav, stänger dörren för ett tag orkar inte med allt korsdrag.
Önskar bara att jag kunde.......Önskar bara att jag var mer än den jag är!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback