Ventilation

Faan jag borde vara trött! Ändå sitter jag här pigg som en jävla lärka! Jag var och hälsade på "L" ikväll hennes "J" var där med sin gitarr som en rågblond nordisk prins ;) (ni vet att jag skojar nu, för han har inget hår)
Det var trevligt, lite skönt gitarr spelande i bakgrunden sen började mina ögon bli jävligt tunga! tog mig hem och plötsligt är det som att jag är utsövd igen?
Jag vill ha en stekpanna i huvudet, snälla ge mig min sömn tillbaka, jag känner ju hur kroppen skriker effter den men mitt huvud vill inte. Mina tankar leker med mig, kan inte slappna utav!


Bleed out all empathy this vessel has no spirit left to hold on to lies I've lived in full
How long can I hold tight with every movement
Tension binds and denies my true nature
The Balance has shifted warped sick and twisted
Grabbing at angels when I fall
Because I am more than this idol endless recital
For all my demons to applaud
I am free
Hide myself from it all while every fear is
Screaming night into dawn until I find
I have to believe them (lies)
In order to attain fulfillment
I have to succumb to (lies)
All my inner fears that tear at me
I will never believe them (lies)
I'm sick of the weakness that controls me - Now that Iüve fallen - I will not repent


Nej jag orkar inte!

Kommentarer
Postat av: Karro

Hjärtat, jag vet hur man vänder rätt på dygnet igen.. Kanske inte så bra plan men den funkar! Titta på mig ;)

Postat av: L

KOM OFTARE! (L)

2007-02-25 @ 10:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback