Förlåt!

Visst är det konstigt att man kan skylla på spriten när man har betett sig illa? Jag menar visst kan man bli asfull och bete sig illa men att skylla på spriten!
Nu är det inte så att det är någon annan än jag som detta gäller, sist vi drack så betedde jag mig illa gentemot mina vänner! oförlåtligt att göra så, varese man är full eller inte.
Man har så få "riktiga" vänner, ni vet sådana som ställer upp i vått och torrt. Man ska ta hand om dem inte säga dumma saker när man har druckit!
Jag har ninte sagt förlåt, eller jo det har jag men inte offentligt! Men helt ärligt så ber jag om förlåt! Jag har spritförbud, vilket är en bra regel. Jag ber om ursäkt till alla närvarande den lördagen, ni vet vilka ni är speciellt till dig T! Förlåt mannen...

Nu till något trevligare! Plaza :) ikväll återförenas vi "band of brothers". Vi ska ta nån öl och umgås, kanske blir det så att vi har roligt oxå? Vem vet?

På återseende imorgon maybe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback