Små ärenden!

Mmmm idag ska jag förgylla min dag med några små ärenden, senare ska jag ringa lillans fritids och be henne komma ner till, ja ni vet News!

Ska gå på stan och kolla efter några kablar på Classes! Sen ska jag köpa en säkring till en dimmer åt pappa, för den så ska jag muta till mig middag ;) Föräldrar är bra! Jag menar jag är faan 34år och är fortfarande helt handikappad dom dagar pappa är bortrest ha ha ha, nej så illa är det inte men nästan.

Kaffetarmen suger nått rejält nu känner jag!

Nej mina vänner på återseende! ska skriva något senare idag, jag lovar! Förhoppningsvis kommer det i en vettig tid idag!

Kommentarer
Postat av: Snäll Kjell

Men va fan fanan....dax å börja lära sig nu.Vi får ha matlagningskurs hos mej med vin å grejer. säg bara till så säger ja skål.

Sho på se.... see yaa

2007-01-24 @ 16:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback