*Suck*

Det är rätt tomt just nu, tomt på tankar. Vet inte vad jag ska skriva, fick ett tema igår tror jag det var, jag blev ombedd om att skriva om åtrå!
Men jag fann inget väsentligt att skriva om det ämnet.

Annars har jag donat och grejat hemma i lägenheten, dragit kabel bakom lister och soklar. Städat och grejat! Det känns som ett riktigt hem detta! Jag trivs som faan i denna lägenhet, funderar på att bygga om i skrubben så jag kan få in min säng där :) Men jag vet inte, då måste jag riva väggarna, visserligen är dom av gips så det går ju fort att riva och bygga om men det ska ju inte synas, för jag orkar inte bygga om det en gång till den dagen jag ska jag flytta!

Nej jag får öppna någon bok eller något så jag får något att fundera på!

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback