Frågelådan :)

1. Vad är total lycka för dig?
Att må bra och att trivas med det man gör, som jag gör nu.

2. Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?
Att jag verkligen inte blir äldre :)

3. Mitt liv skulle bli lättare om?
Jag hade en jävla massa pengar, livet skulle kanske inte bli lättare men faan så mycket behagligare

4. Min hemliga last?
Nja den behåller jag nog, om jag har någon vill säga.

5. Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?
Det vete faan, vill nog säga öronen fast dom är så stora så hör jag så dåligt ha ha ha

6. Oanad talang?
Jag vet inte...

7. Världens viktigaste fråga just  nu?
Det är nog helt fel kille ni frågar detta om! Jag kan flumma iväg på sådana här saker.

8. När drar du en vit lögn?
När den behövs.

9. Vilket va ditt första jobb?
Mitt första jobb som jag fick betalt för var reklam utdelare, jag var ca 7 år då.

10.Vad är de bästa som kan köpas för pengar?
Kläder, resor, öl och MAT

11. Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?
Lätt lärd.

12. Mitt bästa köp?
Faan vad svårt, min dator eller tv?

13. Vilken pryl kan du inte vara utan?
Mobilen!

14.Vad bjuder du på om du får oväntat besök?
Kaffe och hembakt socker kaka

15. Vad får dej att inte vilja stiga upp ur sängen?
En rejäl baksmälla

16. Vad är du mest stolt över i sitt liv?
Mina barn givetvis

17. Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?
Lillemor, brorsan (vilket aldrig kommer att hända), Ted, Ronny, Grana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback