Bring me back to life!

Nu låter ju detta mer dramatiskt än vad det är, det är bara det att ja är lite less på denna jävla vardag. Less på att nästan allt det som är bra, ja det fuckar jag upp. Inte för att det är nått nytt men jag blir less på att det nästan verkar som att det blivit någon sorts form av vana.
Ja det är ledsamt faktiskt.....
Som tur är lyckas jag ju på något konstigt sätt behålla de flesta som väldigt bra vänner, ja jag vet nu låter detta som att shit jag lämnar en hel jävla arme efter mig. Nja riktigt så är det ju inte, verkligen inte..
Jag har många, väldigt många bekanta men det är alltför få som känner mig, ni vet så där riktigt känner mig! Ni som gör det, ni vet vilka ni är och jag älskar er...

Jaha sentimentalt dravel igen eller?

Jag tror jag blev frälst inte en utan två gånger ikväll, låt mig berätta!
Jo jag var på basket, shit vad jävla häftigt!!! har inte varit på B-ball förrut men nu är jag frälst. Det enda som behövs är lite uppdatering i regler sen är man med for real!!
Sen när jag kom hem så satte jag på tv´n först såg jag slutet på evighets historian Idol, egentligen vem faan bryr sig om vilken som vinner? Vinnaren blir bara en i mängden ändå eller hur? Det roliga är ju själva uttagningarna det är ju den sanna Idol storyn :)
Nåja efter ett tag så bytte jag kanal till canal plus och såg en film av Dave Chapelle han gjorde en live spelning och film om sitt block party i Brooklyn. Kayne west mfl var där shit alltså! Verkligen WooW, jag gillade hip-hop osv innan men nu FUCK dom e grymma!!

Ja ja nu ska jag nog ta o sova, lillan ska ha ett party imorgon för sina vänner!! det ska bli nice, nja inte för mig kanske men för henne ha ha ha....

På återseende mina vänner!!!!


Fuck har tråkigt så jag snodde denna lista från Turran!

Har du:

Folköl i kylen? Nej .
Något husdjur? Nej men ibland finns det dammråttor, räknas det?
Någon favorit rätt? Humm plankstek och Turrans pasta grej!
Någon flick/pojkvän? Nope
Puder på dig? Ha ha ha ha nope
Några framtidsplaner? Ja några finns det väl...
Någon sjukdom? Vet inte om man kan säga att det jag har är en sjukdom
Gymkort? Har haft en gång...
Några kärleksproblem? Vad är det?
En homosexuell kompis? Nej, men räknas Bi?
Någon favorit låt? Meeeennn orka jag har för många
Duschat idag? Yes!
Någon kompis som snarkar? Ohhh ja!!!!
Någon vän som spelar i ett band? Ooohhh ja!!!
Någon som förstår dig? Ja det har jag :)
Någon tuff som kan försvara dig? Dom finns :)
Något beroende? Snus.
Fikat idag? Aiit varje dag!!!!
Något favoritmärke? Ja det måste nog bli Adidas då!
Nagellack? Noooo
Någon vän som bor i ett annat land? japps

Vem:

Avskyr du? Vet inte om jag avskyr någon
Längtar du mest efter? Vet inte, John Blund kanske
Vem stör du dig mest på? humm John Blund kanske
Gosar du med? Lillan
Lagar mat? Tråkigt nog för lillan så är det jag
Diskar? Tråkigt nog för mig så är det jag

Vilken:

Tidning läser du? premumenar inte på någon tidning

Buss åker du oftast? Det måste bli nian då till jobbet
Frisyr har du? Frisyr????
Dag fyller du år? 26 februari
Årstid föredrar du? Sommaren givetvis
Stad är du uppvuxen i? Östersund

Vad:

Gör du nu?
Ja vad tror ni? svarar på dessa frågor
Gör dig till en bra människa? Ja jag vet inte om jag är en bra människa
Gör dig till en dålig människa? Ja det skulle ta en jävla tid att rabbla upp det ha ha ha
Vill du arbeta med då du blir stor? Stor? Vad innebär det?
Har du på dig just nu? linné och mysbyxor
Har du för smink idag? ha ha ha inget jag äger bara min vanliga mask ;)
Äger du för skor? 3par adidas sen några andra med
Läser du för bok? Just nu orkar jag inte läsa
Ska du göra nu? ja dra en handtralla o sova ha ha ha


Kommentarer
Postat av: cicci

Nu bloggar vi inte längre, det är gammalt.. Nu noggar vi ;) !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback