En Lista igen

BRUKAR DU KOMMA I TID?
Ja faktiskt, har blivit mycket bättre på detta med tider.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?
Humm minns inte elelr jo i Onsdags kväll :)

HUR KÄNNER DU DIG NU?
Seg, matt och lite sliten

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
Jeans och grå eller svart t-shirt och en hood

KAN DU LAGA MAT?
ha ha ha nja jo vissa rätter e jag kung på men kryddningen är inte min starka sida

VAD TYCKER DU OM FÖTTER?
har inget emot tjej fötter
 
ÄR/VAR DU AKTIV I SKOLAN?
Nog faan var jag aktiv på något sätt

VAD SAKNAR DU?
Alldeles förmycket och samtidigt för lite

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
Jag minns inte men det var nog förra veckan över nån jävla film (har blivit blödig på äldre dar)

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Ja fast avslutningen blev konstig....

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Beror på vad som skedde kvällen innnan

RAKAR DU BENA?
Nope

ÄR DU NYTTIG?
nja de vete faan

NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG?
De e olika, oftast när jag är trött

VAD SKA DU GÖRA I VINTER?
Jobba, är väl ingen större skillnad  mot nu

PROJEKT JUST NU?
Fixa lite varma mackor ;)

VAD BORDE DU GÖRA?
Vet inte faktiskt, har nog gjort allt jag borde idag

VAD VILL DU GÖRA NU?
käka och chilla med H:et

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Ha ha ha oohh ja

JAY LENO SHOW?
Ja de funkar om inget annat är på så

VARFÖR HÅNGLAR MAN?
För att de e nice

ÄR DU BLYG?
Vet inte, jag tror det beror på situationen

ÄR DU POLITISKT AKTIV?
Hell no!

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
humm vaknade första gången vid kvart i elva tror jag, klev upp strax efter 12

VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA?
Nada

VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED?
Ingen just nu (räknad fickpingis)

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Colin macrae tror jag

VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST?
Mah jong

VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV?
Skit i samma, det spelar ingen roll ha ha ha

HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV?
No!!!

TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?
nja jag vet inte, kanske inte vid första men vid andra efter man pratat lite!

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Ja senast behövdes det inte så mycket en halv flaska samboca och 8 öl tror jag det var....Men då var mattias FULL

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
vet inte eller minns inte

VAD ÄR DET PINSAMMASTE DU GJORT PÅ FYLLAN?
Ha ha ha och det tror ni jag skriver här ;)

ÅNGRAR DU DET?

Ja som faan.....

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG?
Vänd på frågan?
Jag skulle nog följa med en tjej ion på dass bara för att få höra vad ni pratar om där ha ha ha

HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL?
What?

BRUKAR DU SMINKA DEJ?
Nope

ÄR DU NÖJD MED DITT LIV?
ja för det mesta, visst finns det mycket som jag skulle vilja ändra på men......Jo jag trivs...

VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?
Jeans och en grå t-shirt

VILKEN HÅRFÄRG HAR DU?
Rakad!!!

HAR DU STADIGT SÄLLSKAP?
Ja jag tror det

VAD VILL DU JOBBA MED?
Vet inte, jag jobbar där jag trivs

HAR DU TRÅKIGT JUST NU?
Nja, lite kanske

VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA?
Mina barn, vänner, familj och att känna sig omtyckt!

VAD I LIVET ÅNGRAR DU?
Tror jag har kommit över detta med att ångra, man gör konstiga val ibland men det förde ju ändå mig hit dit jag är idag.

VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK?
Hip-hop. rnb och hårdrock

KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL?
Nope

ÄR DU TRÖTT?
nja jo lite sliten mest

NÄR VAR DU FULL SENAST:
Onsdags skulle jag vilja säga men det blev en igår med

SOVER DU HELST ENSAM ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON:
Tillsammans med någon givetvis!!!!!!!!

BÄSTA GRUPP/ARTIST:
Finns för många, sen är det beroende på humör

HUR MÅNGA SKOR HAR DU?
Nja jag har väl en tre adidas skor sen har jag väl några andra med

FAVORITRÄTT?
Plankstek, eller pepparstek

VAD GÖR DU IMORGON?
Mmmm sover och sen fikar på subway, kanske chillar med H:et och lillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback