God Damn It

ska det smaka, så ska det kosta
men smaken är ibland mycket obehaglig
jag betalar ändå av gammal vana
fast min frustration har blivit vardaglig
ännuu olaglig
men alltid till lags, till kostnad av integritet
missförstådd livskonstnär är mer än en klyshe
utan även min identitet
Jag kan inte styra alla mina tankar
än mindre känslorna
jag litar inte på gud, inte på världen än mindre människorna
jag försöker ha tilltro, har lärt mig att acceptans
är vägen till mitt sinnes ro
på andra sidan väntar land
bara jag kommer över min minnesbro
några av mina mest plågsamma minnen
är fabricerande scifärer
men som ändå lyckas stoppa min andning
och sända is genom mina artärer

jahapp flummmmmmmmm......

Annars så är det helt ok för tillfället, jag är deltids arbetslös nu kan man säga. Bättre än inget eller hur?
Magen är mycket, mycket bättre det går verkligen åt rätt håll där. Tack till alla mina underbara vänner som stöttat fast jag inte bett om det.
Jag har lite många tankar, inte för att det är ovanligt :)




Kommentarer
Postat av: Lilly

Härligt, dina texter börjar komma tillbaka mer & mer! Jag hoppas det löser sig med jobbet, trist att vara arb.lös. Börja plugga, du har kapaciteten, att bli vad helst du önskar. Trevlig helg, på återseende! // Lilly (just nu i stockholm)

Postat av: New Season

Hej där! Länge sedan sist nu. Hur är det med dig? Har snön kommit till Ö-sund än? :)
/C

2007-11-13 @ 12:40:46
URL: http://newseason.blogg.se
Postat av: Jenny

Hallå där! Läget uppe i kalla Östersund? Hörde att ni fått massa vitt & kallt? :)

2007-11-14 @ 13:37:51
URL: http://sienna758.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback