Aaahh!!

All my life
Lost in a dream
Through my eyes
A world no one sees

All my life
No place for me
Through me eyes
A child no one needs

I can't take it no more
Can't take it no more
What spirits come from my soul

Can't wait any more
Can't hate any more
Last steps to freedom I go

Can't take it no more
Forsaken for sure
My wishing well's
For washing the lost

Can't wait anymore
My pain is too much
No one hears me
There ain't no love

No shame no more
No blame for sure
My wishing well is
Calling me home

Please don't touch me
Please don't touch me
Please don't fuck me
Please don't touch me
Please don't fuck me

Mmmm när allt är lite virrigt i skallen så dundrar man på min frälsare Mr B.L

Är fortfarande lite tagen från mötet idag, har inte riktigt fattat än.....

Kommentarer
Postat av: Karro

Yo! Nästa helg är sista helgen jag är hemma.. Blir det nån utgång då eller??

Postat av: L

senior martinez bekännelse känner jag redan till!

2007-10-25 @ 08:21:51
Postat av: Karro

Man vet ju aldrig med er toffelhjältar.. Ni kanske tar en "lugn helg i soffan" Hahahaha
Men sweeeeet! Fast jag lovar att inte köra en favorit i repris då *blink*

2007-10-25 @ 18:26:29
URL: http://kaed.blogg.se
Postat av: Bengan

Hahahah svaret på den frågan är fet nej! det är jag ICKE!
vad har du fått det från?

Ha de gott
Bengan

2007-10-25 @ 21:21:05
Postat av: Lillemor

Ja, asså det är verkligen läskigt vad fort pengarna tar slut! Åh, nu är dte höstlov! I alla fal för min del... Du får ha en superbra helg! :)

2007-10-26 @ 11:04:23
URL: http://lillemorpedro.blogg.se
Postat av: Karro

Bakläxa på dig för att du blivit så dålig på att blogga igen!!

2007-11-01 @ 05:19:57
URL: http://kaed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback