Dance like a butterfly and sting like a bee

Japp de e jag det, alltså om jag får säga det själv. I´m not a fighter, I´m a lover eller var det tvärtom? Jag vet inte. Skit i samma, för x-antal år sedan så skulle jag nog säga det andra, nu idag inge dera. Jag är liksom vad jag är, visst jag är formbar som en pepparkaksdeg, men samtidigt lika osmidig mr Arnold him self i en hiderbana ibland.
Jag menar jag är social och jag ändrar mig gärna utefter den person som jag träffar och tycker om, men jag är ju ingen dörrmatta för det. Jag säger till ifall det gör ont ha ha ha....Skoja bara..
Jag försöker alltid att förbättra mig, därför kan ju vara anpassningsbar men visst finns det saker som aldrig förändras. Hur mycket man än vill att de ska kunna förändras så gör det inte det.
Jag är som jag är, förblir säkert så här.
Fast till mitt försvar måste jag säga att jag är inte sen att tala om för den personen som jag tycker om att jag tycker om denne. Det är något som jag är väldigt bra på, att tala om att jag tycker om människor. Lika bra som jag är på att säga det, är jag på att visa motsatsen, lika dålig är jag på att visa att jag tycker om människor tror jag. Jag vill ju att det ska vara jämnvikt, men det är svårt. Jag talar gärna om att jag tycker om H:et tex. Men jag har svårt för att visa det, även om jag gör mitt bästa varje dag. Låter sjukt flummigt jag vet! Ber att få återkomma till det.


Nu till själva problemet, jag håller på att få ett frispel. Jag laddade hem nya beck "i guds namn", i tron att det var i guds namn sen visar det sig att det är det tysta skriket istället. FUCK vad irreterad jag blev, och är nu också fast nu är det ännu värre för nu har jag ägnat flera jävla timmar åt att ladda hem nya nero som innehåller mpg4 (säger inte mig ett skit) så jag skulle kunna bränna en supervideo film av en avi film av " guds namn".
Tror ni det funka? Hell no!
Alltså hade inte lillan legat och sovit så oerhört sött så skulle jag faan krypa in i fibersystemet och leta upp de jävla puckot som döpt om dvdfil till ett annat och matat honom med min felaktiga skivjävel, sen skulle jag filmat aset och lägga ut det på youtube!!!
Inte för att det skulle hjälpa mig, mer för att få någon sorts av tillfredsställelse. Jävla suckers..

Ja jag är lite less nu, nu får jag sitta och leta upp en annan fil helst då dvd-rippad (som nördarna säger) för att kunna bränna ut den på en dvdskiva. JA jag vet att detta får man inte göra, men man får inte pissa i närmaste buske heller på väg hem från krogen, men ändå gör säkert hälften av killar det, eller hur?
Förlåt, det var inte meningen att dra någon person över någon kam. Jag menade inget illa med att säga nördar! Är bara lite less, för jag fattar inget utav alla fuckin filtyper.

Aaahh nu så! Det känns ju lite bättre nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback