Den som väntar....

Väntar alltid för länge, eller hur? Jag går omkring och väntar på min nya säng som ska komma någon gång imellan Idag och Torsdag! Tycker att det är en grymt exakt levernstid, jag menar dom har säkert svårt att veta om dom ska bära den själva eller om dom ska ta tåget etc. Hur som helst, sjukt jobbigt att vänta.

Vad har jag annars gjort idag?
Jo mina vänner, jag har jobbat. Visserligen bara halvtid men shit va skönt det var, fast jag ska villigt erkänna att det var tur att doktorn sa det, för min kropp skulle aldrig ha fixat heltid. Helt seriöst, efter en timme var min rygg helt färdig. Att man så fort kan glömma bort att nästan allt man lyfter på jobbet är tungt.
Sen har jag hjälpt pappa att montera extralysen på en bil, städat här hemma samt duschat och rakat mig. Fett nice, nu ser man ut som en människa igen istället för ett levande microfonstativ :)

Vad ska jag göra?
Ingen jävla aning, chilla i soffan. Eventuellt kommer H:et förbi, den som lever får se. Sova bör man annars, ja gör man nått.

Sova är sjukt svårt, min säng ja den gamla alltså SUGER fett. Så där vill jag inte sova, soffan duger men den e ju som den är den med. Ska bli riktigt shysst med den nya sängen, kanske kan återfå en hyfsad dygnsrytm då igen. Som sagt den som lever får se!

Nej det var nog allt för idag.

Kommentarer
Postat av: svartpeppar.blogg.se

ja fasen sista beck! undrar vad man nu ska se som är liknande. wallander kanske blir "nya" beck. men inte lik bra hittills iaf.

Postat av: Rågher

Suger fett!!!!!

2007-10-16 @ 22:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback