Förklaring följer!

Rågher min trogne vän, genom alla år visst vet väl du vad "fett nice" betyder. Om inte annat så kan jag nog säga att det är ungefär lika med som att det är grymt bra, eller något är grymt  bra.

Jo "Snabba cash", den boken var och är fortfarande riktigt bra. Det är en grymt bra story rakt igenom (Rågher, du skulle älska den). Den handlar om stureplans "glassare" och förortens hårdingar samt och inte minst de riktigt hårda boysen.
Vill inte berätta förmycket för den som nu blir sugen på och läsa den, men för all del LÄS den.

Annars så har jag faktiskt tvättat idag, ska snart "klättra" in i duschen. Det är exakt det jag gör, klättrar och klamrar mig fast överallt. Faan jag måste se ut som pensionärernas svar på spiderman :) Lika vig, lika akrobatisk.
Men jag ska inte klaga, det börjar bli bättre så också mitt humör.
Tänkte faktiskt ta mig en tur ner mot city för att se om jag kan hitta någon bra bok, har ju fått upp ångan igen. Har saknat den, ångan eller längtan efter böcker, det var alltför länge sedan som jag bara satt och läste. Faan vad nöjd jag är just nu, livet är trots allt skönt. Jo det är det, jag har underbara döttrar, en underbar "hon", en helt otroligt underbar familj på alla vis.
Det kan liksom inte bli bättre när man inser det, givetvis mina nära och älskade vänner har inte gllömt er! Ni vet vilka ni är, ni vet vilka jag alltid kkommer krypande till när det gått lite tokigt. Eller hur Rågher, grana, ronny, putte och sist men INTE  minst mårten.
Faan jag hatar att nämna vid namn. blir alltid någon som känner sig, undanskyffad eller åsidosatt men det ska ni inte göra. Bara för att ni inte hamnade bland dessa namn så betyder inte det att jag bryr mig mindre om er, ABSOLUT inte. Det är bara det att dessa herrar har funnits med i stort sett hela mitt liv, om inte annat så har vi upplevt och överlevt saker och ting som binder oss samman. Så det så :)

Nej nu väntar ett akrobatiskt äventyr!

Kommentarer
Postat av: Anders

Mycket bra skrivet, har du varit med en någon olycka eftersom du måste klättra in i duschen??

Postat av: Rågher

Fett Najs skrivet mannen!

2007-10-12 @ 00:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback