FUCK!

Ja verkligen, allt gick så smidigt imorse. Lillan vaknade vi gjorde frukkost, hon gick till skolan och jag somnade om. Sen vaknade jag av brrrrr,brrrrrr "öööhhh Benke, de va faan va hårt de va här" Brrrrrr, Brrrrr!!!

En jävla fuckin slagborrmaskin, jag kikade ut i trapphuset genom dörrrögat och såg till min förskräckelse att samma jävla fucker från igår, ni minns två-bruna-ögon-ochettleende mannen. Ja precis han, just han stod med hörselskydd lutade sig mot min dörr pratade i telefom så jävla högt att dom döda i Kina skulle ha hört det. Så står han där med en slagborr i ena handen och en telefon i andra, öööhhhh benke må sluta nu, ska borra genom planen här va innan frukost.

FUCK, nu har det gått ett tag till. Jag är som sagt vaken, har druckit kaffe och sitter just nu och tänker så positivit som möjligt på detta. Jag menar jag hinner ju med att se hur en eventuell skön höstdag ser ut (FUCK)
Jag hinner med så otroligt mycket idag, känner mig så energisk, vänta nu slutade han. Det är tyst!
JAAAA dom går till nästa trapphus, tudeli tudela fy faan vad jag mår bra.

damer och herrar, härmed så säger Mattias att han ska sluta sina blå en stund! :)


Så nu är klockan kvart i fyra, NEJ jag har itne sovit tills nu, har faktiskt varit på stan, varit på gympa och käkat lunch med lillebror Lena.
Jag har inte så mycket att säga idag, det kommer väl lite senare efter middagen kanske.

Annars så skriver jag nått meningslöst dravel som alltid :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Men hahaha! :) Underbar morgon ju, inte vara så pessimistisk ;) Om det nu stavas så....

Postat av: Jenny

hehe håller på och packa flyttkartonger...igen :)
nackdelen e ju att köket sett ut sådär i typ 3 dar nu *S* fick en attack av lathet :)

2007-10-12 @ 18:51:19
URL: http://sienna758.blogg.se
Postat av: Lillemor

Haha... Både och! Är du kär? Ja, kanske har du rätt i det att jag vet när jag är det. Men jag är inte säker.. Ibland vet jag ingenting. Ehh.. asså.. Äh, skit samma. Tack för komplimangen, sånt blir man glad över!! Din blogg är rolig den med :) Kan nog gissa vilket ditt favorit-ord är, haha!

2007-10-13 @ 17:06:36
URL: http://lillemorpedro.blogg.se
Postat av: Anders

Jo för tusan haft en underbar dag faktiskt. Din lät inte lika underbar. Men men får hoppas att dom e klara snart. Ikväll är det öl o fotboll som gäller här hemma.

2007-10-13 @ 17:34:49
URL: http://skaneandy.blogg.se
Postat av: Lillemor

Mmm..du kan ha rätt. Men kanske jag är kär när jag tänker på en denne specielle person flera gånger om dagen... :) Haha, jag tycker "fuck" är ett svinbra ord! Så himla användningsbart. Men jag hoppas att du har det bra idag trots det du skrev i din krönika! :) Jag lovar att kommentera fler gånger! Ha de gött.

2007-10-13 @ 17:42:35
URL: http://lillemorpedro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback